زمان و فروش سوخت کامیون‌های خروجی مرز باشماق کاهش یافت

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: زمان کنترل و فروش سوخت کامیون‌های خروجی مرز باشماق کاهش یافت.  

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛فریدون یاسمی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان ظهر امروز در دیدار با اعضای کمیته طرح فروش سوخت در قالب کنترل باک که در مرز باشماق انجام شد، گفت: مدت زمان کنترل و فروش نفتگاز به کامیون‌های ترانزیتی از مرز باشماق و سیرانبند بانه در راستای اجرای طرح‌های همسو با اقتصاد مقاومتی به حداقل ممکن رسیده است.

وی یادآور شد: در راستای روان‌سازی عملیات کنترل و فروش فرآورده در پایانه مرزی باشماق مریوان، هماهنگی و اقدامات سخت‌افزاری لازم برای اندازه‌گیری دیجیتال میزان موجودی نفتگاز باک کامیون‌ها صورت پذیرفت.

 مدیرعامل شرکت نفت کردستان با اشاره به مزایای استفاده از این سیستم از جمله جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی، ارتقای سلامت اداری در محیط کار وجلوگیری از قاچاق سوخت، افزود: پرداخت بهای سوخت نیز در این جایگاه با همکاری بانک ملی ونصب دستگاه پوز به صورت الکترونیکی انجام می‌پذیرد.

یاسمی به تسریع در روند کنترل و نظارت بر سیستم کنترل و فروش سوخت با نصب سیستم BSS افزود: اقدامات لازم برای استفاده از این سیستم و پایش الکترونیکی برای خودروهای ترانشیپی (کامیون‌های ورودی به کشور از اقلیم کردستان عراق )نیز انجام گرفته است.

انتهای پیام/ م ح

 نصب سیتم BSS در پایانه های مرزی کردستان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.